sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

Ostoksia

En ole lopettanut nukkekodin rakentamista vaikka vuoteen en ole blogia päivittänyt. Aika vähäistä on rakentaminen viime aikoina ollut. Talo ei ole edennyt juuri mihinkään, kellari kerrokseen olen saanut mannaryynirappauksen tehtyä ja hieman pohjamaalauksia seiniin, mutta siihen se sitten jääkin. Jotenkin on vaan ollut niin paljon muuta, etten ole kerennyt askartelemaan.
Doloresista tilasin muutamia kukkasia alku kesästä ja niitä olen nyt koittanut kasata. Taitaa olla näöntarkastuksen aika, sillä sain aikasta mojovan päänsäryn kun pari kukkaa tein. Projekti jatkuu pikkuhiljaa hyvässä valossa ja vierkeässä mielentilassa.



Samasta kaupasta tilasin myös tämän Joulutähti-maton. Olen siitä haaveillut jo pitkään ja nyt sen vihdoin ostin. Alkuperäinen ajatus oli, että annan äitini tehdä sen minulle, mutta teenkin sen itse, kun olen vähän sellainen minä itte-tyyppi. Ei ihan heti valmistu tämäkään projekti, mutta eipä ole valmis vielä se talokaan johon se tulee.


Ensimmäistä kertaa kävin Forssan lelumarkkinoilla ja tarttui sieltäkin joitain ostoksia mukaan. Titalta ostin labyrinttipelin ja palikkalaatikon. Fortuna-pelit oli valitettavasti jo ehtinyt loppua, mutta josko sellaisenkin joskus vielä saan.


Johannalta ostin tämän ihanan pienen leikkuulaudan.

Ostin jotain muutakin pientä kuten suklaalevyn, viinipulloja ja Tacku glue-liimaa. Tähän asti olen pärjännyt ihan paperi- ja pikaliimalla sekä erikeepperillä, mutta ajattelin nyt kokeilla tuota liimaa kun sitä on aika moni kehunut. Kamera oli kyllä mukana markkinoilla, mutta yhtään kuvaa ei tullut ruuhkan takia otettua. Ideoita kertyi paljon ja muutoinkin oli mukava reissu. Josko sitä ensi kesänäkin ajoittaisi lomareissun heinäkuun loppuu.

Ei kommentteja: